چه درمان بهتر است به درمان دیالیز کلیوی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان بهتر است به درمان دیالیز کلیوی

چه درمان بهتر است به درمان نارسایی کلیه در Diálisis¿ چه درمان بهتر است برای درمان نارسایی کلیه در دیالیز؟ همانطور که همه ما نیز پیوند کلیه می دانیم، دیالیز رایج ترین درمان برای شکست renal.Pero به عنوان یک دکتر از بیماری کلیوی است، آن را نشانی از دیالیز توصیه می شود را ندارد چرا که دیالیز خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی برای تسکین علائم ناشی برای بیماری های کلیوی نیز می تواند بیماری کلیه در raíz.A آن را درمان کنند پس از آن ما بیشتر در مورد درمان نارسایی کلیه خواهند آموخت.

چرا ما توصیه نمی مصرف دیالیز؟ دیالیز میتوانید برخی از علائم برجسته اما می تواند مشکل کلیه درمان نمی کنند. ، با وجود آن می توانید برخی از سم را حذف کنید، macromulecule سم هنوز در بدن باقی می ماند به آسیب کلیوی دوباره. علاوه بر این، می توانید تغذیه از بدن ما را حذف کنید. مدت زمان طولانی برای آن است. بیمار ضعیف تر و ضعیف تر خواهد بود، ایمنی پایین و پایین تر خواهد بود. به راحتی آن می تواند بسیار اثر جانبی مانند خستگی، هیچ اشتها و دیگران را. که به همین دلیل ما را ندارد آن را نشان می دهد که بیمار است.

دیالیز تنها می تواند برخی از علائم از بین بردن، اما می تواند نارسایی کلیه، دیالیز، درمان، مشکل پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نیست

renal.Aunque می توانید برخی از سموم را حذف کنید، macromulecule سم هنوز در nuevo.Además آسیب کلیوی بدن باقی می ماند، شما می توانید تغذیه زمان cuerpo.Largo ما به that.The بیمار حذف ضعیف تر و ضعیف تر خواهد بود، ایمنی باشد menor.Fácilmente کمتر و می تواند عوارض جانبی بسیار مانند خستگی، کاهش اشتها و otros.Que را به همین دلیل پیشنهاد نمی کند که بیمار را است.

چه درمان بهتر است به درمان نارسایی کلیه در دیالیز؟

یکی از مهم ترین درمان برای درمان بیماری کلیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است، در طب سنتی چینی بر اساس و متعلق به روش ذخیره. آن را به بهبود عملکرد کلیه و بیمار در مراحل اولیه بیماری کلیوی، ساخت میکرو چینی پزشکی Osmotherapy مفید است، بنابراین شما می توانید یک شانس برای از دیالیز خلاص شوید.

در یک کلام، این درمان می تواند سیستم ایمنی بدن را تنظیم و بهبود عملکرد renal.Con کمک این درمان، پروگنوز بیماری کلیوی بیمار دریافت راضی، مهم نیست که در مراحل اولیه یا پیشرفته هستند.

اگر می خواهید بدانید که اگر شما می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy را یا نه، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال پیام به طور مستقیم ممکن است ترک کند، ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: